Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Newsletter

Wysyłka i zwroty

Najważniejsze informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.

  • Przesyłki są wysyłane za pomocą przewoźników: Poczta Polska, Pocztex oraz Kurier DPD.

  • Wysyłka następuję w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności.

  • Nieopłacone zamówinia po terminie 14 dni mogą zostać anulowane.

  • Towar o wartości do 8 złotych może być wysłany przesyłką nierejestrowaną, zaś listem poleconym pocztą polską o wartości do 150 złotych. W przypadku poczty polskiej dla listu o wysokości powyżej 2 centymetrów obowiązuje gabaryt B i wysyłka dla takich towarów jest wyższa. Towar o wartości większej niż 150 złotych może zostać wysłany kurierem DPD lub Pocztex. Dostępne formy wysyłki pojawią się automatyczne zależnie od wielkości i ilości zamówionych

  • Przesyłkę zamówioną przez internet, można zwrócić w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący, a Sklep zwraca koszt zakupu towaru razem z najniższym z dostępnych kosztów za wysyłkę danego towaru.

  • Zwracany towar powinien wyglądać na nowy, nie nosić śladów użytkowania, i być fabrycznie zapakowany.

  • Zaginione przesyłki można reklamować po upływie terminu 14 dni roboczych od momentu wysyłki.

  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy w obecności kuriera lub listonosza spisać protokół szkody, aby można było uzyskać odszkodowanie od przewoźnika. W przypadku braku protokołu szkody uzyskanie odszkodowania nie będzie możliwe.

  • W przypadku zaginięcia przesyłki nierejestrowanej nie ma możliwości uzyskania odszkodowania, wysyłka przesyłką nierejestrowaną odbywa się na odpowiedzialność Kupującego

  • Jeśli przesyłka nierejestrowa jest jedyną możliwą formą wysyłki dostępną w sklepie, odpowiedzialność za wysyłkę ponosi Sklep.

  • W przypadku nieodebrania przez Kupującego poprawnie zaadresowanej przesyłki rejestrowanej lub nierejestrowanej w terminie, Sklep może wysłać ponownie zakupiony towar do Kupującego po opłaceniu kolejnej przesyłki. W takiej sytuacji mogą pojawić się dodatkowe opłaty za zwrot przesyłki, zależnie od przewoźnika.

  • Kupujący przy przedpłacie na konto udziela dla Sklepu pełnomocnictwo na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego, celem przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Te środki nie stanowią dochodu Sklepu i są równe opłacie za wysyłkę przedmiotów.

Informacje przedstawione na tej stronie są najważniejszymi informacjami związanymi z wysyłką towaru, oraz są zgodne z regulaminem sklepu.