PROCEDURA REKLAMACYJNA
Biżuteria sztuczna sklep internetowy – informacja o reklamacjach
- W przypadku stwierdzenia niezgodności wylicytowanych przedmiotów z opisem lub wady, należy skontaktować się ze Sprzedającym poprzez email, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne zawierające przyczynę reklamacji oraz w razie potrzeby załączyć dokumentację w postaci zdjęć lub nagrań.
Wszelkie nieuwzględnione w zgłoszeniu reklamacyjnym wady lub uszkodzenia nie będą rozpatrywane.
Reklamowane przedmioty należy odesłać w sposób taki aby nie powstały uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego zapakowania reklamowanych przedmiotów.
UZNANIE REKLAMACJI
Kupujący może domagać się wymiany wylicytowanych przedmiotów na nowe albo zwrotu pieniędzy od Sprzedającego.
W przypadku uznania reklamacji, reklamowane przedmioty należy odesłać do Sprzedającego przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka) na koszt Sprzedającego, chyba że Sprzedający zrezygnuje z konieczności odsyłania przedmiotów.
W przypadku braku możliwości wymiany wylicytowanych przedmiotów na nowe bądź ich naprawy, Sprzedający zwraca Kupującemu pieniądze za wylicytowane przedmioty łącznie z kosztami wysyłki poniesionymi przez Kupującego w celu odesłania reklamowanych przedmiotów jeśli takie były.
Wylicytowane przedmioty po naprawie lub wymianie są odsyłane do Kupującego na koszt Sprzedającego.
NIEUZNANIE REKLAMACJI
W przypadku uszkodzeń powstałych z winy Kupującego, dotyczy się to szczególnie wszelkich pęknięć, złamań, zarysowań, przebarwień, wypadnięcia kamieni z osady, reklamacja nie będzie uwzględniana chyba że przedmiot posiadał tego typu wadę.
Kupujący nie może reklamować więcej wylicytowanych przedmiotów z powodu tej samej przyczyny z której poprzednia reklamacja nie została uwzględniona, w takim przypadku reklamacja nie będzie uwzględniana.
Kupującemu w takim przypadku w dalszym ciągu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
USZKODZONE LUB ZAGUBIONE PRZESYŁEKI
Poniższa procedura obowiązuje dla reklamacji powstałej z winy spedytora.
W przypadku przesyłki nierejestrowanej (listu zwykłego) nie ma możliwości złożenia reklamacji.
W przypadku zaginięcia przesyłki rejestrowanej reklamację należy zgłosić dopiero po upływie 14 dni roboczych.
Każdorazowo przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza czy wylicytowane przedmioty nie uległy uszkodzeniom podczas transportu, a w przypadku stwierdzenia takich należy sporządzić protokół szkody aby można było uzyskać odszkodowanie od poczty polskiej lub firmy kurierskiej.
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i nie sporządzenie protokołu szkody z listonoszem lub kurierem złożenie reklamacji nie jest możliwe.
Dalsze postępowanie reklamacyjne postępuje zgodnie z regulaminem spedytora.
Spedytor ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Biżuteria sztuczna sklep internetowy – tania biżuteria, tanie kolczyki sztuczne